Kad smo povezani, sve je moguće


Okolnosti su takve da ćemo predstojeće dane provesti uglavnom doma.
Uz pogodnosti koje smo osigurali, donosimo i savjete što sve možete napraviti za sebe, ali i za druge, bez nepotrebnog izlaska iz kuće.

Budimo povezani

Pogodnosti

Od 15.4. – 31.5.

Sve koji glancaju Veliki Glanc od 15.4. za svaku aktivaciju daruje sa 6000 MB dodatnog prometa. Besplatni MB će vam biti dodijeljeni automatski, a ako ih potrošite imate i dodatnu gigu samo u aplikaciji.

Bez brige, koristite li bilo koju drugu Glanc opciju u Moj Telekom aplikaciji najlakše je aktivirati Extraglanc internet i za 0 KN dobiti dodatnih 1000 MB prometa.

Školarci imaju besplatan pristup programu „Škola za život”, a Sportska televizija na kojoj se emitira dio školskog programa dostupna je svima koji koriste MAXtv To Go.

Doplatite bon
sebi i drugima

Bon se najbrže može doplatiti kroz Moj Telekom aplikaciju.

Pogledajte video s uputama

Na naslovnici Simpa weba:

  • upišite broj koji želite doplatiti i odaberite Doplati
  • ako želite, napišite poruku osobi kojoj doplaćujete bon
  • ispunite podatke za plaćanje

Na koje se još načine može doplatiti bon

Aktivirajte opcije

Opcije se aktiviraju na Simpa webu, kroz Moj Telekom aplikaciju ili putem Moj Telekom portala.

U aplikaciji se odabere mobilni broj na kojem se želi aktivirati opciju. Nakon toga će se vidjeti popis dostupnih opcija za aktivaciju raspoređenu u nekoliko kategorija.

Na Moj Telekom portalu nakon prijave u izborniku s lijeve strane klikne se na rubriku Mobilne usluge, a zatim na Opcije ispod mobilnog broja za koji se želi aktivirati opcija.

Plaćajte račune
bez izlaska iz kuće

Račun je najlakše platiti kroz Moj Telekom aplikaciju.

Pogledajte video s uputama

Račune se može platiti i na Moj Telekom portalu.
Nakon prijave u izborniku s lijeve strane potražite rubriku Računi.

Prijeđite na E-račun
i ne čekajte poštara

Primajte i plaćajte račune od kuće u samo nekoliko klikova.
E-račun je isti kao račun koji stiže poštom, samo što dolazi u Moj Telekom aplikaciju, Moj Telekom portal ili e-mailom.

Više o E-računu i kako ga aktivirati

Najlakši način da nas kontaktirate

Za sva dodatna pitanja nam se obratite putem chata ili Facebook Messengera ili chata u Moj Telekom aplikaciji u rubrici Pomoć i podrška.

Kako do naše korisničke podrške

Higijena uređaja

Mobitele dotaknemo preko 2.000 puta u danu, a ovih dana vjerojatno i puno češće. Stoga je važno držati ih čistima, kao i naše ruke. Evo nekoliko praktičnih savjeta kako ispravno dezinficirati mobitel i/ili tablet.

Prijavite se Simpa brojem!

Pretražite Simpu

Tražite