Pitanja i odgovori

  • Koje su prednosti Simpe?

    Simpa ti nudi odličnu početnu tarifu, fantastične opcije za najpovoljniju komunikaciju te dodatne usluge i pogodnosti.

    • Zmajske opcije
      Mjesečna Zmajska opcija donosi ukupno 3.000 MB+MIN+SMS koje za 59 kn/mj. možeš trošiti kako želiš.
      Tjedna Zmajska opcija daje ti ukupno 800 MB+MIN+SMS koje cijeli tjedan trošiš kako ti god dođe za samo 17,50 kn/tj.
      Kod Zmajskih opcija ne moraš unaprijed odrediti koliko ćeš potrošiti na MB, MIN ili SMS već slobodno koristiš svoj mobitel kako god ti dođe, a količine potrošenih usluga će se oduzimati od ukupne količine megabajta, minuta i poruka.
    • Simpa bon ti vrijedi 10% više ako ga kupiš putem usluga SMSbon i HALObon te putem MAXtv sučelja, u T-Centru ili webshopu.
    • Dodatnih 20 kuna na računu dobivaš kada registriraš svoj Simpa broj. Samo pošalji SMS sadržaja A na broj 131444 i prati upute.
    • Zmajski tjedan održava se jednom mjesečno i uvijek donosi super popuste na mobitele.
    • Putem Simpa računa možeš aktivirati dodatne usluge: MAXtv To Go za gledanje televizije na mobitelu, tabletu i računalu, te Pomoć na cesti.
    • Korisnička podrška dostupna ti je 0/24 na broju 0800 9000 i putem službene Facebook stranice.
    • Na Moja Simpa portalu možeš u bilo koje doba pregledati stanje računa i aktivirati opcije.
    • Simpa koristi mobilnu mrežu Hrvatskog Telekoma koja je prema P3 certifikatu najbolja u RH.
  • Koliko tarifa ima nova Simpa?

    Jednostavno, Simpa ima samo jednu tarifu.

  • Ako sam korisnik bonova Hrvatskog Telekoma Je li moguće prenijeti na Simpu opcije koje su mi trenutno aktivirane?

    Nažalost ne, Simpa ponuda prvenstveno je kreirana za korisnike koji imaju potrebu komunicirati s prijateljima u ostalim mrežama. Simpa tako nudi Zmajske opcije uz koje možeš razgovarati, surfati i SMS-ati kako želiš.

  • Jesam li i dalje korisnik mobilne usluge Hrvatskog Telekoma ako prijeđem na Simpu?

    Simpa korisnici koriste sve prednosti mobilne mreže Hrvatskog Telekoma i velike mreže T-prodajnih mjesta, no tarifa ima drukčiji pristup koji omogućava iznimno povoljno komuniciranje poput razgovora ili poruka prema drugim mrežama. Ostali korisnici bonova Hrvatskog Telekoma povoljnije komuniciraju unutar mreže.

  • Što mi predlažete – da ostanem HT korisnik bonova ili da pređem na Simpu?

    Izbor ovisi o telekomunikacijskim potrebama što znači ukoliko je češća komunikacija prema ostalim mrežama Simpa je idealan izbor, dok tarife na bonove Hrvatskog Telekoma nastavljaju nuditi pogodnosti za povoljniju komunikaciju unutar mobilne mreže Hrvatskog Telekoma.

  • Je li Simpa za mene ukoliko mjesečno trošim od 50 do 70 kuna na bonove i razgovaram s prijateljima na svim mrežama?

    Da, ova tarifa je napravljena baš za korisnike takvog tipa.

  • Kako mogu postati korisnik Simpe?

    Korisnik Simpe može se postati na tri načina:

    • Aktivacijom Simpa SIM kartice iz Simpa paketa ili Simpa Start paketa s mobilnim uređajem
    • Podnošenjem zahtjeva za prijenosom broja u najbližem T-prodajnom mjestu
    • Korisnici bonova Hrvatskog Telekoma postaju Simpa korisnici slanjem SMS sadržaja „A“ na broj 13636 nakon čega u izborniku odaberu „2. Promjena tarife“
  • Mogu li se bilo kada vratiti na sadašnju tarifu ukoliko mi Simpa ne bude odgovarala?

    Korisnicima bonova Hrvatskog Telekoma za aktivaciju je dostupna tarifa Kreni i ako korisnicima ne odgovara Simpa, moguće je izvršiti promjenu tarife slanjem „A“ na 13636 i odabirom „2. Promjena tarife“.

  • Koliko dugo od zadnje nadoplate bona mi je još aktivan račun?

    Ovisno od bona kojim se nadoplaćuje račun:

    • 25 kn – 90 dana
    • 50 kn – 90 dana
    • 100 kn – 120 dana
    • 200 kn – 180 dana

    Aktivnost kartice računa se u odnosu na vrijednosti bona veće vrijednosti, što znači da ako se npr. unutar deset dana Simpa račun obnavlja s bonom vrijednosti 25 i 100 kuna, kartica će vrijediti još 120 dana, onoliko koliko vrijedi bon od 100 kuna.

  • Kako mogu reaktivirati svoj broj, a da mi ostane isti?

    Simpa SIM kartice kao i ostale kartice na bonove u ponudi Hrvatskog Telekoma vrijede 120 dana od dana isteka vrijednosti bona. Nakon toga broj nije moguće vratiti.

  • Je li Simpa prava tarifa za mene ako puno surfam?

    Naravno, jer na Simpi je moguće aktivirati Zmajske opcije, s kojima korisnik sam odlučuje kako će ih trošiti – npr. mjesečna Zmajska opcija uključuje ukupno 3000 megabajta, minuta i poruka koje pržiš kako hoćeš za 59 kn mjesečno – ako više voliš surfati, jednostavno trošiš megabajte, a ako više voliš razgovarati, jednostavno trošiš minute, sve dok ukupan zbroj ne prelazi 3000.
    Tjedna Zmajska opcija uključuje ukupno 800 megabajta, minuta i poruka koje pržiš kako hoćeš za 17 kuna i 50 lipa tjedno – sve dok zbroj ne prelazi 800. Stoga prži kako hoćeš, nama je svejedno. Također su dostupne i podatkovne opcije - mjesečne opcije Internet za surfanje bez brige tijekom 30 dana ili dnevna opcija Internet Dan za neograničeno surfanje tijekom 24 sata.

  • Imate li podatkovne opcije prikladne za korištenje podatkovnog prometa?

    Imamo! Za povoljnije pretraživanje Interneta na raspolaganju su ti mjesečne opcije Internet S, M, L ili XL, a ako želiš surfati puna 24 sata bez ikakvih ograničenja, za tebe je opcija Internet Dan. Više o opcijama provjeri ovdje.

  • Gdje mogu kupiti Simpa paket?

    Simpa paket se može kupiti online i na svim T-prodajnim mjestima.

  • Koliko košta Simpa start paket?

    Cijena Simpa start paketa je 20 kuna, a cijena Simpa start paketa s mobilnim uređajem ovisi o uređaju koji se odabere iz posebne ponude za Simpu. Detaljnije pogledajte na Simpa start paketima.
    Svakako ne zaboravite provjeriti posebnu ponudu uređaja u sklopu Zmajskog tjedna.

  • Što sve sadrži Simpa start paket?

    Simpa start paket sastoji se od korisničke kartice s uključenih 20 kn na računu, PIN i PUK brojeva te uputa za upotrebu.

  • Koje mi cijene vrijede ako nadoplatim svoj račun bonom od 100 kuna pa zatim bonom od 50 kuna?

    Cijene su iste neovisne o nadoplati bona i definirane su Cjenikom, a također ih možete vidjeti na stranici Simpa tarife. Ukoliko koristite neku od opcija, tada se primjenjuju pravila opcije.

  • Kolika je cijena slanja MMS-a?

    Cijena MMS-a u Simpi iznosi 1,99 kuna.

  • Kolika je cijena slobodnog surfanja u novoj Simpi?

    Cijena surfanja iznosi 0,99 kn/MB.

  • Kolika je obračunska jedinica surfanja?

    Obračunska jedinica surfanja bez aktivirane neke od podatkovnih opcija je 100 kB, a unutar podatkovnih opcija ovisno o opciji.

  • Može li se Simpa koristiti u roamingu i kolike su cijene?

    Da, Simpa se može koristiti u roamingu, a cijene su identične kao i u ostalim tarifama za korisnike bonova Hrvatskog Telekoma, a dostupne su u Cjeniku.

  • Koji Simpa bonovi postoje i gdje ih mogu kupiti?

    Simpa nudi bonove od 25, 50,100 i 200 kuna, a dostupni su online i na svim postojećim T-prodajnim mjestima.

  • Omogućuje li Simpa povoljniju kupnju mobilnih uređaja?

    Da, trenutno Simpa nudi više različitih modela telefona po cijenama već od 298 kn. Kupnjom Simpa paketa registrirani korisnici mogu ostvariti do 598 kuna na računu nakon redovnih nadoplata. Također, svaki mjesec u sklopu Zmajskog tjedna u ponudi je ograničena količina uređaja po iznimno povoljnoj cijeni. Saznajte više o Zmajskom tjednu.

  • Kakva je ponuda telefona u Simpa paketu?

    Simpa će uvijek nastojati nuditi izbor mobilnih telefona koji će zadovoljiti različite potrebe, od onih koji žele samo telefonirati i slati SMS-ove do onih koji žele odlično iskustvo mobilnog surfanja. Aktualnu ponudu uređaja može se vidjeti u Ponudi Simpa telefona.

  • Podržava li Simpa dodatne usluge, SMS parking, karte?

    Da, detalji se nalaze na stranici Simpa Usluge.

  • Imaju li korisnici Simpe mogućnost skupljanja bodova za MultiPlusCard?

    Korisnicima Simpe na raspolaganju je MultiPlusCard program skupljanja bodova, a detaljnije informacije su na Sakupljanju bodova.

  • Prelaskom na Simpu mijenjaju li se uvjeti za MultiPlusCard članstvo?

    Uvjeti su jednaki za sve korisnike bonova Hrvatskog Telekoma i Simpa korisnike, a detalji se nalaze u Uvjetima korištenja.

  • Koji je broj podrške Simpa korisnicima?

    Broj Simpa korisničke službe je 0800 9000 i svi pozivi prema tom broju za Simpa korisnike su besplatni.

  • Ima li Simpa facebook account i je li moguće tamo rješavati svoje korisničke probleme?

    Da, Simpa posjeduje facebook korisnički račun na kojem se može zatražiti pomoć, a dostupan je na http://www.facebook.com/simpa.stimasvima.

  • Ima li Simpa twitter account?

    Trenutno nema.

  • Na kojim društvenim mrežama se nalazi Simpa?

    Za sada Simpa profil može se pronaći na Facebooku.

  • Mogu li uređaj kupljen u Simpi otključati za rad na ostalim mrežama?

    Simpa korisnici kojima je proteklo najmanje 12 mjeseci od dana kupnje uređaja, mogu podnijeti zahtjev za otključavanjem uređaja. Prilikom podnošenja zahtjeva korisnici trebaju priložiti račun o kupnji mobilnog uređaja. Otključavanje se vrši bez plaćanja dodatne naknade u roku od 15 dana od službenog zaprimanja zahtjeva.

    Otključavanje uređaja mogu zatražiti e-mailom na adresu tehnicka.podrska@t.ht.hr ili u najbližem T-Centru

    Pogledajte detaljne upute za otključavanje pojedinih uređaja (PDF).

Facebook zero

  • Na kojem linku se može pronaći Facebook Zero stranica i što je na njoj besplatno?

    Facebook Zero stranici može se pristupiti potpuno besplatno putem mobilnog uređaja na linku 0.facebook.com i besplatno pregledavati, ažurirati status, slanje i čitanje poruka, novosti te pratiti tekstualne sadržaje unutar Republike Hrvatske

  • Na koji način mogu aktivirati Facebook zero uslugu?

    Uslugu nije potrebno aktivirati, potrebno je samo na ispravan način otvoriti Facebook stranicu i u adresni trak upisati jednu od adresa:

    • 0.facebook.com
    • O.facebook.com
    • o.facebook.com
    • zero.facebook.com

    Ako se Facebooku pristupa preko adrese drugačije od navedenih npr. www.0.facebook.com, podatkovni promet će se naplatiti.

  • Koliko se naplaćuje pristup Facebook Zero stranici?

    Ne naplaćuje se ako se ispravno spaja na stranicu... preko jedne od adresa:

    • 0.facebook.com
    • O.facebook.com
    • o.facebook.com
    • zero.facebook.com

    Ako se Facebooku pristupa preko adrese drugačije od navedenih npr. www.0.facebook.com, podatkovni promet će se naplatiti.

  • Koja je razlika između Facebook i Facebook Zero stranice?

    Facebook Zero je tekstualna verzija standardne mobilne Facebook stranice, a omogućuje besplatni pregled profila, ažuriranje statusa, slanje i čitanje poruka, čitanje novosti te drugih tekstualnih sadržaja.

  • U kojim slučajevima će mi se naplatiti spajanje na Facebook stranicu?

    Spajanje na Facebook stranicu se naplaćuje ako se pregledavaju slikovni i video sadržaji, ako 0.facebook.com nije postavljena kao početna stranica te ako se preko Faceboook Zero stranice otvaraju neki drugi vanjski linkovi ili se otvara Facebook preko bilo koje druge stranice koja nije jedna od :

    • 0.facebook.com
    • O.facebook.com
    • o.facebook.com
    • zero.facebook.com

    Napomena: Zbog velikog interesa, moguća je povremena naplata korištenja usluge Facebook Zero i to uglavnom tijekom Facebook radova na proširenju sustava. U tom će slučaju potrošeni iznos na vašem računu biti vraćen.

  • Kako se naplaćuje download/upload sadržaja?

    Po važećem cjeniku Simpa tarife za podatkovni promet.

  • Moram li imati novčanih sredstava na računu ako želim koristiti Facebook Zero i koliko točno?

    Potrebno je da Simpa račun bude pozitivan, odnosno da bude više od 0 kn na računu.

  • Naplaćuje li se pregled tuđih profila odnosno je li Facebook Zero besplatan samo ako pregledavam svoj profil?

    Pregled drugih profila se ne naplaćuje ukoliko se pregledava samo tekstualni sadržaj i to putem Facebook Zero stranice:

    • 0.facebook.com
    • O.facebook.com
    • o.facebook.com
    • zero.facebook.com
  • Troše li se MB iz uključenog prometa u Simpa tarifi prilikom posjete stranici Facebook Zero?

    MB se ne troše prilikom korištenja Facebook Zero. Kako bi se ispravno otvorila stranica, potrebno je u adresnu traku upisati jednu od adresa:

    • 0.facebook.com
    • O.facebook.com
    • o.facebook.com
    • zero.facebook.com
  • Hoće li mi se naplatiti prijenos podataka ako se na Facebook Zero stranicu spojim u roamingu?

    Facebook Zero usluga je besplatna samo unutar Hrvatske, a korištenje u roamingu naplatit će se prema važećem cjeniku.

Postoji pitanje na koje nije pronađen odgovor?

Odgovori na dodatna pitanja mogu se dobiti na Facebooku ili na info@simpa.hr, a u slučaju mogućih poteškoća moguće je nazvati nas na 0800 9000.